Răspunsuri

2014-06-22T19:27:06+03:00
Uite pe mine asta ma ajuta :*
mesaj de text vrea nu titlul
ooo era alta intrebare la fel formulata scuze... m-am grabit si nu am mai citit tot :(
Mersi oricum! :-)
nu ai pentru ce :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T19:27:27+03:00
Mesajul unui fragment (genul epic)
In opinia mea,fragmentul operei .....de....are la baza un mesaj profund dominat de sentimente afective de.....
In primul rand, modul predominant de expunere este naratiunea realizata la persoana....cu un narator..... .Sentimentele degajate din text sunt.....
In al doilea rand, acestea sunt transmise prin intermediul personajelor (....) ,care sunt antrenate intr-o actiune....(povestire si ce sentimente au personajele ..
In concluzie, fragmentul.....de.....are un mesaj foarte puternic, cu sentimente de ....care pun in valoare....

2 5 2