Formuleaza propozitii dupa urmatoarele scheme:
a)S +P
subst. verb
b)S +P +P.S
pronume verb subst.
c)P.S +P +S
subst. verb pronume
d)P.S +P +S +P.S
subs. verb subs. adjectiv

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T19:37:16+03:00
Ana a plecat.
El a plecat la ea.
La mare au plecat ei.
In tabara au plecat copiii destepti.
Sper sa-ti fie de folos.
12 3 12
2014-06-22T21:13:26+03:00
A)Mama spala.
b)Ea vopseste gardul.
c)Cartea este la ea.
d)Meseria este bratara de aur.
3 3 3