Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T19:09:49+03:00
Nu trebuie sa le iei separat pentru ca impreuna formeaza un predicat nominal.  Ca functie sintactica este predicat nominal.
ok... insa daca este ,, El este pregatit de catre mine '' ce functii or sa aiba ??
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
este pregatit =predicat verbal (pentru ca e la diateza pasiva) ; de catre mine = complement de agent
mersi .. :D
2014-06-22T19:10:37+03:00
Este=verb copulativ,ajuta la formarea predicatului nominal

pregatit=adjectiv provenit din verb la participiu, fs de nume predicativ

este pregatit=predicat nominal

1 5 1