Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T19:00:11+03:00
A) Ele au fost la plaja.
b) Este un oras mare Bucurestiul.
c) Tu o sa ajungi doctor.
2014-06-22T19:01:14+03:00
Ele au plecat la mare.
Ce frumoasa este acea fata!
Tu m-ai ajutat sa duc la capat sarcina.
Sper sa-ti fie de folos.
Merci, Marymunteanu30...
daca puteam sa dau 2 de cel mai bun o faceam sincer....
ajuta ma la urmatoarea si iti voi da tie cel mai bun