Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T22:53:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In opinia mea acest raspuns face aluzie la sentimentul copilariei. Acest sentiment este unul unic si ireversibil. Libertatea de a te juca de a cunoaste lumea. Copilaria este cea mea frumoasa parte a vietii fiecarui muritor, poti fi iresponsabil, nu ai griji, te distrezi si te singur bine. Copilaria este momentul la care experimentam cele mai frumoase sentimente.
4 4 4
2014-02-07T22:54:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
MA JOC PENTRUCA IMI PLACE MAI ALES SA MA JOC CU PRIETENI . CAND MA JOC MA SIMT LIBER PENTRUCA JOACA ESTE UN LUCRU MINUNAT. CAND SUNTEM COPI LUMEA NOASTRA ESTE UN JOC . CHESTIA ASTA NU ESTE CEVA TEMPORAR NOI O SA NE JUCAM SI CAND  O SA FIM MARI PENTRUCA NU SE POATE SA NU NE JUCAM  LUMEA NOASTRA ESTE UN JOC NOI SUNTEM UN JOC EU MAS JUCA TOATA ZIUA. DESIGUR O SA VINA MAI INCOLO MAI PELA 16 17 ANI MATURIZAAREA DAR ASTA NU INSEAMNA CA TREBUIE SA RENUNTAM LA A NE JUCA DOAR PENTRUCA ASA SE ZICE . SI ORI CUM SI CAND O SA AVEM COPI NU O SA PUTEM STA DEPARTE DE A NE JUCA CACI TREBUIE SA NE JUCAM CU COPII NOSTRI. DECI IN VIATA NU POTI STA FARA SA TE JOCI . :D
2 3 2