Repeta si tu compuneriile ... Alea au multe puncte .. Si eu le am repetat toata ziua . S
Porcul nu se ingrasa in ajunul Craciunului.
exact.. de asta nici nu m-am mai chinuit sa invat in ultimele zile :))

Răspunsuri

2014-06-22T17:31:59+03:00
In principal functiile, val. morfologice, sintaxa frazei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T17:32:24+03:00

-subordonatele
-partile de vorbire/propozitie
-pastelul, nuvela,schita,fabula
-sa sti sa explici mesajul textului si semnificatia titlului
1 5 1