bineinteles , doar este un mod de expunere alaturi de naratiune , descriere , monolog , chiar evocare (nu cred ca se da asa ceva in examen)
elemente de versificatie care ofera muzicalitate versurilor :rima ,ritm,masura .....si prezenta marcilor eului liric : pronume ,adjectivepronominale si verbe la persoana I ,substantive in vocativ ,interjectii afective ....Sper ca ti-am fost de folos !
epic nu liric
Bine punctat @M3ryash0ney
aaaa.....scuze nu mi-am dat seama ca ai zis de genul epic......pai la genul epic scri asa : cuprinde totalitatea operelor narative ; relateaza fapte,intamplari si evenimente puse pe seama unor personaje si povestite de un narator ;intamplarile sunt pllasate intr-un context spatio-temporal =>prezenta unor indici spatiali si temporali

Răspunsuri

2014-06-22T17:27:08+03:00
Prezenta personajelor,prezenta celor 3 elemente: narator, actiune, personaje.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T17:35:56+03:00
1.Orice opera epica are 3 elemente definitorii: narator, actiune,personaje.
2.Modul de expunere predominant al acestor opere este naratiunea.
3.Naratorul este cel care povesteste (nareaza, relateaza)intamplarile
2 5 2