Alege contextul in care secventa subliniata este corect folosita si scrisa:
a) Va sa zica nu-ti place sa fii corectat!
b) Asta va sa zica mai multa decat o invatatura.
c) Vasazica nu te mai intereseaza discutia.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T17:04:11+03:00
a) Va sa zica nu-ti place sa fii corectat!
2 5 2
2014-06-22T17:04:20+03:00
a) Va sa zica nu-ti place sa fii corectat!
2 5 2