Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T15:46:53+03:00
Cratima,semn ortografic, s-a folosit in secventa citata pentru a elida sunetul 'i', pentru a evita hiatul si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a 2 parti de vorbire diferite: negatia 'nu' si pronumele personal 'ii'
2 5 2
2014-06-22T15:46:55+03:00
Cratima, semn de ortografie, marcheaza elidarea vocalei ,,î,, ; ajuta la pronuntarea mai rapida a doua parti de vorbire diferite