Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-07T22:22:12+02:00
A=2b
c=899+b
a+b+c=147899
2b+b+899+b=147899
4b=147000
b=3675
a=7350
c=4574
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T22:58:38+02:00
A+b+c=147899
a=2xb
c=b+899
bx2+b+b+899=147899
4xb=147899-899
4xb=147000
b=147000:4
b=36750
a=2x36750
a=73500
c=36750+899
c=37649
Verificare: 73500+36750+37649=147899
Comentariul a fost şters
Da-mi numele tau de facebook prin mesaj.
Comentariul a fost şters
Acuma te adaug
Adauga-ma tu, ma cheama Tiberius Imperatoris ( da stiu, ciudat :x )