Construiește o frază alcătuită din două propoziții în care să existe o propoziție subordonată predicativă, introdusă prin adverbul relativ cum .

2
Intrebarea este cum va ajunge la noi .
Ms
este predicativa, deoarece este e PNI (predicat nominal incomplet). ptc. nu are dupa el nume predicativ
El a ramas cum il stiam
Ms

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T15:22:09+03:00
Intrebarea este cum se rezolva acest exercitiu . 

Poftim 
2014-06-22T15:22:19+03:00