Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T15:05:17+03:00
Cuvintele pot avea sens propriu si sens figurat 
cel propriu ex: Mi-am rupt un fir de par
cel figurat: Nu a spus nici un fir de adevar
 Cuvintele cu sens figurat sunt cuvintele carora li se atribuie alt sens decat cel propriu
1 5 1
2014-06-22T15:05:21+03:00
Cuvintele pot avea sens propriu si sens figurat 
cel propriu ex: Mi-am rupt un fir de par
cel figurat: Nu a spus nici un fir de adevar
 Cuvintele cu sens figurat sunt cuvintele carora li se atribuie alt sens decat cel propriu
  • SFA
  • Ambiţios
2014-06-22T15:29:01+03:00
Cuvintele pot avea sens propriu si sens figurat 
cel propriu ex: Mi-am rupt un fir de par
cel figurat: Nu a spus nici un fir de adevar