da
Este substantiv. Dumneavoastra, dumnealui, astea sunt pronume de politete
bun multumesc frumos
cu placere
domnul arata un om. Intr-o propozitie se poate inlocui cu un pronume, asa ca este substantiv. :) *stiu ca am raspuns cam tarziu*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T14:46:28+03:00
Domnul este substantiv comun simplu
si atunci pronumele de politeste sunt doar dumneavostra , dumnealui etc ?
da
2014-06-22T14:46:46+03:00


-substantiv comun

..............................