Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T14:37:15+03:00
Definitia:
Nuvela este o specie a genului epic,de mai mare intindere decat schita, cu o actiune complicata progresiv,cu mobilitate in  spatiu si timpla care participa un  numar mai mare de personaje,caracterizate complex.
Trasaturi:
-actiune complicata
-actiunea se desfasoara intr-un timp mai lung si in mai multe locuri
-la actiune participa mai multe personaje
-in nuvela accentul se pune pe personajul principal,surprins in evolutie,devenind un elemant central al nuvele.

2 5 2
2014-06-22T14:41:15+03:00
Nuvela este opera epica in proza de intinderr medie (mai mare decât al schitei si mai mica decât romanul) cu o acriunr cuprizand o succesiune de episoade la care participa personajele surprinse in diferite ipostaze de viata <- def. Autorul exprima indirect gândurile ideile , sentimentele cu ajutorul personajelor si al actiunii. Intamplarile urmaresc un singur fir narativ având mobilitate in timp si spatiu Avtiunea se desfasoara gradat urmarind momentele subiectului.