Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T22:14:59+02:00
Ma aflam acolo, in bar, si am cerut barmanului o sticla de apa. Mi-am luat masina si am plecat la mare. Acolo m-am intalnit cu un baiat pe care-ll cunoscusem deja din gradinita, dar era ciudat ca nu-si mai aducea la fizic deloc cu acel copilash pe care mi-l aminteam eu .... . DACA MAI AI NEVOIE MAI BAGI TU DE LA TINE .. SAU MA INTREBI PE MINE
2014-02-07T22:21:29+02:00
Eram in bar la 2 mese distanta de ea.era de o frumusete inimaginabila.De o data apare un baiat.Ii saruta cald obrazul.Iau cateva guri de apa.S a facut mai cald sau mi se pare?Baiatul ii deschide usa de la masina si inainte sa intre si el imi zambeste batjocoritor.Ce n as da sa nu se fi intamplat asta niciodata!