Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T22:17:33+02:00
Munti: Muntele Kilimanjaro din Tanzania (5.895 m); M. Kenya si M. Elgon
Ape: In Africa se gaseste Nilul cel mai lung fluviu din lume.
Podisuri: Ca podisuri avem Podisul Dekhan (Africa de Sud) si Platoul Balhi (Nigeria).
Campii : C. Senegalului, C. Guineii Superioare, C.Mozambicului, C. Somaliei.
11 4 11
2014-02-07T22:20:55+02:00
Desert-Sahara,Namib
Ape-Nilul,Orange
Campie-Somaliei
Munti-Kilimanjaro,Atlas
Podis-Karoo,
5 3 5