Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Ritmul poate fi iambic sau trohaic in functie de accentuarea silabelor si acel vers .
da... ma scuzi... le am incurcat

Răspunsuri

2014-06-22T14:02:42+03:00
1.desparteste cuvintele din poezie in silabe.
2.pe fiecare vers stabilesti pe ce silaba cade accentul : prima sau a doua.
3. stabilesti ritmul : daca accentul e pe prima silaba, atunci ritmul e trohaic, daca e pe a doua silaba e iambic!
Sper ca ai inteles !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T14:03:28+03:00
La ritmul poeziei , iei 1-2 versuri le desparti in silabe, si dupa fiecare 2 silabe tragi o bara , unii ar spune bne bine, dar un ritm poate fi si de trei silabe(amfibrahic, dar nu este in programa de examen !!!!!!!!

deci cum am spus desparti versul in silabe, delimitezi cate 2 silabe, si strigi efectiv , nu glumesc, incerci sa strigi in mintea ta silaba respectiva, punand accentul pe ea.Acum daca se repeta accentul pe prima silaba este trohaic, iar daca se repeta pe a 2-a este iambic, ca sa nu le incurci , tine minte ca iambic, are ,, bi'' -in alcatuire care inseamna 2  :)))
multumesc
cu mare placere :D
Merci frumos pentru best answer ;)
npc