Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-07T22:05:38+02:00
Deci rezultatul va fi cu 6.5% mai mare, adică înmulțești cu 1.065. Rezultatul este 50000*1.0650=53250 lei.
La al doilea avem 4y^2+4y+1+x^2-6x+9\leq0, adică (2y+1)^2+(x-3)^2\leq0
Ambele paranteze sunt cel puțin 0, deci sunt exact 0. Răspunsurile sunt x=3;y=-\frac{1}{2}.
9 3 9
2014-02-07T22:06:27+02:00
1) 6.5/100=0.065
0.065*50000=3250 lei dobanda
2)x(x-6)+4y(y+10)+10<=0 x si y nu au voie sa fie 0
Deci rezultatul va fi cu 6.5% mai mare, adică înmulțești cu 1.065. Rezultatul este 50000*1.0650=53250 lei.
La al doilea avem 4y^2+4y+1+x^2-6x+9\leq0, adică (2y+1)^2+(x-3)^2\leq0
Ambele paranteze sunt cel puțin 0, deci sunt exact 0. Răspunsurile sunt x=3;y=-\frac{1}{2}.