Heei ma poate ajuta cineva cu o rezolvare la problema:

Andrei si Mihai sunt pescari pasionati.Ei se intorc de la pescuit.Andrei spune:

-Da-mi un pește,sa am tot atatia pești cat tine.

Mihai îi raspunde:

-Da-mi tu un pește,ca sa am de 2 ori mai multi pesti decat tine.

Cati pesti avea fiecare?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T13:15:22+03:00
Notam cu a numarul pestilor lui Andrei si cu m numarul pestilor lui Mihai.
a+1=m
m+1=2a <=> a+1+1=2a <=> 2=a

2014-06-22T13:50:47+03:00


x-pestii lui andrei

y-pestii lui mihai

x+1=y

y+1=2x

x+1+1=2x

2x-x=2

⇒x=2

y=2+1

⇒y=3

2 4 2