Transcrie 2 verbe la diateze diferite si precizeaza-le :
un cavaler cu ochi de vultur,cu inima de fata mare
cu brat de fier cu mana alba de zbucium si de lupta dornic
pe-un piept de stanca solitara si-a-ntemeiat u cuib statornic.......
in soare-i fulgera armura.....
repede plz :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T13:06:31+03:00
un cavaler cu ochi de vultur,cu inima de fata mare
cu brat de fier cu mana alba de zbucium si de lupta dornic 
pe-un piept de stanca solitara si-a-ntemeiat (diateza activa pronominala)  u cuib statornic.......
in soare-i fulgera (diateza activa) armura...
9 4 9
2014-06-22T13:10:56+03:00
Si-a-ntemeiat: verb la diateza reflexiva
fulgera: verb la diateza activa

sper sa nu ma insel :D

9 3 9