Răspunsuri

2014-02-07T22:05:38+02:00
Intro dimineata un Ceasornicar  se trezi tarziu iar cand a vazut cat e ceasul a strigat : Aoleo ! Nevasta scoalate ca e tarziu si nu mai pot sa tau Strutul lui Lenuta ! iar cand nevasta il auzi il lua la intrebari. Al cui strut ?! mai nerusinatule !  dar apoi Ceasornicarul sia dat seama ca are sinuzita si nu a mai putut iesi afara . sfarsit :) 
Mersi mult!
npc :
dar ai uitat compact-discul..
mai pune ceva acolo :)) ca nici nu stiu cei ala .. :P
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T00:19:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
:Intr-o dimineata un ceasornicar se trezi dis de dimineata pentru a se duce sa-si deschida magazinul de animale ....Cand ajunse acolo afla de la paznici ca strutul a scapat din cusca lui...Dar a fost ajutat de cineva care a deschis lacatul cu un cui.Ceasornicarul avand sinuzita nu a putut alerga dupa strut ca sa il prinda....Paznicul vazu strutul si  a incercat sa il prinda dar a esuat..A alunecat din cauza unui compact-disc si si-a sclantit piciorul...Ceasornicarul a ramas si fara strut si fara paznic....


                                                 THE  END !
15 4 15