Răspunsuri

  • SFA
  • Ambiţios
2014-06-22T12:23:10+03:00
Aceasta este structura poeziei
si structura unde o poti specifica? La Analiza literara, Semnificatia versurilor sau ce??
spui aparitia,tema,titlul si structura textului,compozitia apoi faci comentariul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T12:23:50+03:00
Sunt elemente de prozodie la poezii .....  la incadrarea poeziei in genul liric

Si elemente de prozodie lae poeziei unde le poti specifica? La Analiza literara, Semnificatia versurilor sau ce??
Chestia cu dispune de o muzicalitate aparte etc etc..
unde se incadreaza?
le poti specifica atunci cand iti cere la un exercitiu , sau la demonstratie ca este opera lirica o poezie .
aaaaa :D