Cum se face 3. Mentioneaza valoarea morfologica a fiecaruia dintre cuvintele subliniate din secventa:Aceasta il poarta pe Scrooge pe strazile Londrei si il face partas la conversatiile dintre oamenii care l-au cunoscut in trecut pe personajul nostru. 4 puncte
4. Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate din secventa: Imagineaza-ti un scenariu de acest fel, cat mai autentic, scrie-l intr-un text de maximum o pagina […].



Nu stiu nimic.////
Aces subiect e de anu trecut.
Si daca scrieti ce sutn alea, va rog explicati-mi cum ati facut/..

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T11:30:50+03:00
Poarta = verb predicativ , il=pronume personal , conversatiile = substantiv comun simplu , nostru = adjectiv pronominal posesiv .
acest = atribut pronominal ( aici nu sunt sigur ) , scrie= pred verbal .
Nu am cum sa-ti explic cum se face , sunt niste intrebari , daca pe tine nu te-a invatat profesuru in 4 ani eu nu am cum in 5 minute , cauta intrebarile pe net

3 5 3
2014-06-22T11:31:51+03:00
Poarta-verb predicativ (ce face aceasta?-poarta)
il-pronume personal (pe cine face de ras?-pe il,adica el)
nostru-adjectiv pronominal posesiv (determina substantivul "personajul"posesorul )
acest-atribut adjectival (determina substantivul "fel")
scrie-predicat verbal 
2 5 2