Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T11:25:50+03:00
Titlul romanului"Amintiri din copilarie" de Ion Creanga semnifica,din punctul meu de vedere,amintirile fictive ale autorului din copilaria sa.Acesta isi exprima direct sentimentele,gandurile si emotiile,in cea mai mare parte prin intermediul titlului.
1 5 1
2014-06-22T11:39:47+03:00
Semnificatia tilului este amintirea unor lucruri din trecutul sau.