Seara buna! Am si eu o problema la matematica care zice :
Un aparat foto costa 400 de lei. Dupa doua reduceri, aparatul a fost vandut cu 306 lei. Prima reducere este de 15 % .
a) Cat a costat aparatul foto dupa prima reducere?
b)In ce procent a constat a doua reducere ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T21:57:12+02:00
Prima reducere 400 - 400 * 15 : 100= 400 - 60=340 a doua 340 - 306=34. 340*a:100=34. 34*a:10=34 se 34*a= 34*10. 34*a= 340. A = 10%
1 5 1
2014-02-07T21:59:18+02:00
A)85\100 ori 400= 340 
b) P\100 ori 340 =306
    P=100 ori 306 totul supra 340= 18 %
Comentariul a fost şters
a)85\100 ori 400= 340
b) P\100 ori 340 =306
P=100 ori 306 totul supra 340= 18 %