Salut.am nevoie de putin ajutor..trebuie sa fac o compunere mai ciudata..este vorba despre o compunere despre o lume dintre vis si realitate sau o lume dintre viata si moarte..ceva pareri?

2
o sa-ti spun ceva real poate te inspiri de la mine
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T21:52:55+02:00
Ai putea utiliza metoda clasica cu tipa care moare si se trezeste in alta parte....si faci legatura viata-moarte.sau poti lua un caz precum o fata ce sufera de depresie si in permanenta gandeste pentru sine(cum e lumea,cum o vede ea prin ochii ei,cat de nefericita e)si viata reala in care iese cu prietenele la sucuri..plimbari..si niciuna nu banuieste cum este ea de fapt.bafta
1 5 1
2014-02-07T22:06:52+02:00
Antiteza dintre aparenta si esenta , viata si moarte reprezinta subiecte primordiale abordate de numerosi scriitori de-alungul timpului datorita contrastului puternic dintre cele doua entitati total opuse
.Atunci cand vorbim de antagosmul vis/realitate nuantam doua universe total distincte:unul devine spatiu al visarii, al imposibilului in care dorintele iau forma unor idei, imagini  pe cand realitatea reflecta munca asiduua pe care o depui in formarea acelor idei si transpunerea lor in ceva palpabil, permanent.
Contrastul dintre viata si moarte prezent si in opera de referinta a literaturii romane,"Luceafarul" este unul mult mai complex si adesea corelat cu incapacitatea omului de a fi nemuritor.Astfel, omul este limitat si incapabil de a aceede  spre genialitate.Procesul transcedental este unul complex :omul isi daruieste viata, universul finit pentru cel infinit ce ii ofera posibilitatea cunoasterii