Răspunsuri

2014-06-22T00:01:31+03:00
Pai cine raspunde la intrebarea cum este dascalul .... adica Subiectul este dascalul..
dar stai putin. Ma gandesc ca mai bine e daca este dascal este predicat nomianl... Adica cine este dascal , mi se pare ca suna mai bine asa.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T01:30:54+03:00
Stiu /(1) cine este noul dascal./(2)

Stiu - predicat verbal.
este dascal - predicat nominal
" cine" este subiectul. Daca il inlocui cu " el " rezulta " El este noul dascal.
1 5 1