Răspunsuri

2014-06-21T23:23:19+03:00
Pai structura este o comparatie.. si sintagma cred ca e o metafora..

stiu.....
e cumva epitet??
roi de grauri??
epitetul ar trebuii sa fie o caracteristica mai frumoasa
epitet
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T23:29:23+03:00
Este metafora pentru ca este alcatuita din 2 substantive si are "de-ul" acela care este o prepozitie simpla                                            
in structura *substantiv* *de* *substantiv* intalnesti cel mai des metaforele
mersi
nu ai pentru ce
comparare
nu este comparatie !