Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T22:27:25+03:00
108 \sqrt{3} = l l^{2}  \sqrt{3}
l= \sqrt{108}
l=6 \sqrt{3}
nu
eu atat zic ca e .. acum ...s-ar putea sa fie si greseala de tipar..
h mi-a dat 3 radical 10
6 radical 2 da!
cum,ca nu inteleg
2014-06-21T22:34:48+03:00
Pai L la patrat radical din 3 = 108 radical din 3 rezulta ca latura este 6 radical din 3 .Inaltimea este egala cu L radical din 6 pe 2 deci este egala cu 9 radical din 2