Răspunsuri

2014-06-21T22:19:47+03:00
Primul argumeat ar fi:
ca are personaje si actiune
al doilea argumeant:
modul principal de expunere naratiunea
sunt mai multe argumente,eu ti-am dat doar doua

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T22:21:34+03:00
In opinia mea, poezia/fragmentului textului....., de....transmite un mesaj profund dominat de sentimente cu o incarcatura afectiva....(care sunt sentimentele degajate in urma lecturii)
In primul rand, modul predominant de expunere este.....(genul epic-naratiunea-se specifica vocea naratorului,care se imbina cu descrierea si dialogul), ce are la baza sentimente....transmise, prin intermediul.....
In al doilea rand, (gen epic-rezumatul fragmentului si viziunea naratorului pe care o are, prin intermediul personajelor; genul liric-sentimentele sunt transmise cu ajutorul figurilor de stil,(se specifica, creand imagini artistice)
In concluzie, fragmentul/poezia......,de....are la baza un mesaj incarcat cu sentimente de....care pun in valoare (lucruri frumoase, valori,calitati,admiratia).

2 4 2