Răspunsuri

2014-06-21T22:13:01+03:00
Pai cand e la trecut folosest didn't si cand e la prezent don't
si inca o intrebare! e gresit daca folosesc I didn't know? sau trebuie i didn't knew?
corect este i didn't know
dar e gresita forma a 2 a?
Corect este I didn't know... aici did e la pastens deci nu mai trebuie sa folosesti know la pastens
ok ms!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T22:19:19+03:00
Cand folosesti "didn't" nu ai voie sa mai pui Past Tense la verb.

S + didn't + infinitiv scurt