Cum fac diferenta dintre adjectiv propriu-zis si adjectiv la participiu ?
de exemplu direct este?

2
participiul are t/ta s/sa la sfarsit
direct nu se gata in t?
participiul este un mod al verbului la care se adauga terminatiile t/ta s/sa ex: invat la participiu pot spune invatat /invatata iar direct nu este la participiu pentru ca cuvantul in sine de baza se termina cu t, nu mai e cuvant daca ii iei "t"-ul

Răspunsuri

2014-06-21T21:31:16+03:00
Direct este adj propriu zis,cel la participu trebuie sa vina de la un verb,de ex: prajitura mancata,deoarece mancata vine de la verbula "a manca"
pai si a directiona ? nu ii verb
????????????????????????????????//
ii verb la infinitv, mod nepersonal
a da ,, nu mi-am dat seama
este o diferenta,pentru ca in mod direct,nu are legatura de sens cu verbul a directiona.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T21:31:36+03:00
Adjectiv la participiu ?? Este asa ceva ?

da
adj provenit din vb la particiupiu
aaa sczz nu am inteles