Răspunsuri

2014-06-21T21:31:14+03:00
Irect proporţional = două mărimi se numesc direct proporţionale dacă depind una de alta, astfel încât dacă una dintre ele se măreşte (se micşorează) de un anumit număr de ori, atunci şi cealaltă se măreşte (se micşorează) de acelaşi număr de ori.
Exemplu: Mulțimea ordonată  este direct proporțională cu mulțimea ordonată  deoarece .D


am vrut sati arat si exemplu dar nustiu de ce nu sa primit cum trebue
Exemplu: Mulțimea ordonată (3,9,15) este direct proporțională cu mulțimea ordonată (1,3,5) deoarece 3 pe 1=9 pe 3=15 pe 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T21:36:10+03:00
Proportionalitatea directa
{a,b,c} si {d,e,f} sunt direct proportionale daca

 \frac{a}{d} =  \frac{b}{e} = \frac{c}{f}
1 5 1