Ce credeti ca va pica la subiectul 1 bunctul B de la evaluarea nationala?

2
ai dreptate.....
intr-o perioada s-a dat 3 ani la rand basm, deci nu va bazati pe asta..
1) semnificatie mesaj
semnificatie titlu , fabula , basm , pastel , schita , nuvela , rezumat , caracterizare de personaj , argumentare liric/epic/descriere literala
eu ced ca o sa ne dea sa facem o compunere in care sa ne legam de titlul textului cum nea dat si la simulare semestrul trecut

Răspunsuri

2014-06-21T20:50:40+03:00
Eu cred ca argumentarea ca textul apartine genului epic :D .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T20:51:21+03:00
Semnificatia titlului, mesajul textului, argumentare gen epic/liric, exprimarea opinie despre semnificatia titlului, argumentare basm, argumentare pastel, caracterizare personaj, argumentare descriere sau naratiune.
1 5 1