da da am auzit că de obicei se dă un an ușor iar celălalt este greu.la noi anul trecut a fost foarte ușor și anul acesta o să fie mult mai greu ca simulările sigur
Ok , in 2011 a fost foarte greu , in 2012 usor , in 2013 greu? , nu o sa fie mai greu ca la simulari ne vom face de ras in Europa cu probabilitatea de trecere , desi facem materia cu 2-3 ani inainte fara de englezi de exemplu , daca crezi in tine nu ai cum sa nu faci , chiar daca nu stii , inventezi , incerci , faci ceva..
oricum eu va urez multa bafta sa luati note cat mai mari!
Asa sa fie , 'succesuri' sa avem !
mulțumesc la fel și vouă

Răspunsuri

2014-06-21T20:47:42+03:00
Eu am emotii si invat, invat....


ce inveti????
pe ultima suta de metri
tot ce e posibil
de fapt repet nu invat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T20:51:55+03:00
Eu am dat EN in a 6-a (pe 5-6 iunie) si iti pot impartasi sentimentul (desi nu era nici pe departe la fel de important):
-nu mananci inainte de examen (o sa iti iasa pe gura :))) ) 
-razi si spui glume inainte de examen
-nu sta in clasa pana la inceperea examenului (o sa ai emotii)
-spune o rugaciune (ajuta in mod neasteptat,iti spun eu)
-gandeste-te ca este pentru viitorul tau si ca este tot ce conteaza,ca nu trebuie sa ai emotii si trebuie sa stii  ca esti invincibil.
SUCCES!!!!!!!!
5 5 5