Hei.Luni, la examen(limba romana) ar putea sa ne pice o compunere cu ,, O scrisoare pierduta", ,, Popa Tanda " sau alte opere studiate?

2
daa si eu cred la fel!
De obicei da ceva ce ati mai facut la clasa si ce va ofera timpul necesar sa rezolvati
Eu cred ca o sa se dea opinia,sau semnificatia de titlu.Sunt cele mai des intalnite si in plus s-au mai dat si in alti ani.
Da exact doar ca anul asta la simulare s-a dat text liric si la fel si la olimpici deci avem mari sanse sa pice un text epic ! :D
și la genul epic ce poate să pice în afară de mesaj nu?

Răspunsuri

2014-06-21T20:34:41+03:00
Da dar doar dintre Basm, Schita,Pastel,Nuvela si Fabula. Doar astea intra la examen dintre operele studiate!

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T20:36:37+03:00
"O scrisoare pierduta" este o capodopera a literaturii romanesti si exista posibilitatea sa cada,desi este un subiect cam greu deoarece se preda detaliat in liceu si se da la examenele orale de la BAC.
"Popa Tanda" are o sansa mai mare sa cada deoarece este un subiect de clasa a 6-a,ar putea fi data la examen.
nu are cum să dea dastea
da, e posibil, deoarece sunt o nuvela, respectiv un basm, si sunt in programa pentru examen
de obicei s-a dat basmul,pastelul,fabula
Da, asa este. Aceste specii apar cel mai des
Da, asa este. Aceste specii apar cel mai des