Va rog sa-mi rasp la uramtoarele intrebari : 1 cum se numeste ziarul coordonat de catavencu ? 2 stabileste locul si timpul cand se desfasoara subiectul piesei de teatru? 3 ce crede trahanache despre scrisoarea ce se presupune ca i-a trimis-o tipatescu lu zoe ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T19:59:11+03:00
1.racnetul carpatilor


3.era o scrisoare de amor
iar in punctul culminant actiunea se desfasoara in sala primariei unde candidatii isi sustin discursurile finale
locul mi se pare ca nu este mentionat in capitala unui judet de munte
  • SFA
  • Ambiţios
2014-06-21T20:03:01+03:00
2 in casa prefectului stefan tipatescu se desfasoara actiunea