Scrieti mijlocul intern de imbogatire a vocabularului prin care s-au format cuvintele: ''numai'', ''nemarginire'', ''desface'', ''bland''.

2
numai-compunere sudare/ nemarginire-derivare cu prefixul ''ne-'' si sufixul ,,-re'' ,/ derivare cu prefixul des-/ balnd -SVG din adverb rezulta adjectiv
;)
;)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T19:23:54+03:00
Numai-compunere prin contopire

nemarginire-derivare parasintetica

desface-derivare cu prefix

bland-conversiune (adjectiv provenit din adverb de mod)
31 4 31
2014-06-21T19:26:22+03:00
Numai-compunere
nemarginire-derivare
desface-derivare
bland-conversiune
Trebuie sa dai si propozitia in care se afla cuvintele.
7 3 7