1)Dintr-un test cu 20 de probleme un elev rezolva 16 probleme corect.
a)Cat la suta din probleme sunt rezolvate corect?
b)Cat la suta din probleme sunt rezolvate gresit?

2)Un produs costa 300lei,apoi este scumpit cu 15 lei.Cu cat la suta a fost scumpit?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T19:07:29+03:00
           raspunsurile sunt :
a)20%
B)80%
2)20%
calculezi cate sunt gresite: 20-16=4. apoi faci 4=p supra100 ori 20
la b faci 16=x supra 100 ori 20
la doi calculezi 15= y supra a00 ori 300
multumesc mult:*
npc
  • Utilizator Brainly
2014-06-21T19:08:45+03:00