Din seria de cuvinte selectati doar pe cele care contin diftongi
Mila , gasea , zeci , verdeata , uriasi , auzeam , erau , imens , monstrilor cuaternar

2
gasea, verdeata, auzeam,
gasea, verdeata, auzeam,
+ erau

Răspunsuri

2014-06-21T18:35:55+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T18:36:20+03:00
Ga-sea -diftongul ea

ver-dea-ta  diftongul ea

a-u-zeam  diftongul ea

e-rau  diftongul au

cua-ter-nar  diftongul ua

2 3 2