Răspunsuri

2014-06-21T18:34:33+03:00
  5 kg ........... 23 lei  
15 kg ............. x lei  
x = (15 x 23 ) : 5 = 345 : 5 = 69 lei
ia-o logic, daca primele cantitati se inmultesc cu 3 [fiecare] inseamna ca si pretul se va inmulti cu 3 deci 23*3=69
mersi
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T18:39:29+03:00
2kg m + 3kg p ........ 23 lei
6kg m + 9kg p ........ x lei 

3(2kg m + 3 kg p) = 3* 23
6kg m + 3kg p = 69 lei = x
cu placere, sper ca ai inteles >:D<
aproape
nu stiu de unde a aparut cifra 3 inainte de paranteza
Comentariul a fost şters
69 kg