Buna ziua! Am de facut un exercitiu care spune asa : Gaseste perechea paronimica a cuvantului ''reci'' si alcatuieste apoi un enunt. Va rog foarte mult sa ma ajutati!

2
RACILĂ
RACILĂ s. - I. (livr.) Boală veche, incurabilă; beteşug; (fig.) cusur, meteahnă, defect. II. (pop.) Unealtă de diferite forme, utilizată la prinderea racilor.(am trecut si eu prin paronime,si din cate tin minte era vorba de cuvinte care se confunda,ceea ce denota faptul ca cel ce il greseste nu-i cunoaste adevaratul sens.)
racial nu este paronima.. ;)
racila*
unde am cautat...am primit raspunsul asta....
Regina = uite asa a plecat si Regina .

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T21:41:19+02:00
Meci 
Aseara m-am uitat impreuna cu tatal meu la meci
1 5 1
2014-02-07T22:27:01+02:00
Reci=  se spune ca oameni cu mainile RECI au inima calda :D sper ca team ajutat .