Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T18:19:20+03:00
-prezenta personajelor
-prezenta modurilor de expunere
-indici spatio-temporali
-momentele subiectului
-prezenta naratorului
2014-06-21T18:20:43+03:00
Genul epic se caracterizează prin :
- personaje
- actiune
- momente ale sbubiectului ( expozitiunea , intriga , desfasurarea actiunii , punctul   culminant si deznodamantul )
- narator obiectiv ( nareaza la persoana a III-a ) sau implicit ( nareaza la persoana I si     este si personaj )
- repere spatio-temporale
- moduri de expunere : naratiunea , dialogul si descrirea 

2 3 2