Intr-o bucata de panza sunt 19 m,iar in alta bucata 17 m.Cate fete de masa se pot face din toata panza,daca pentru o fata de masa sunt necesari 4 m?

2
nu draga.....am inteles
poate ar trebuii sa te mai ocupi si de lb romana ....nu prea excelezi ..cel putin la scris...la intrebarea mea...mersi oricum
(19+17) :4=26 : 4 = 9
:x
(19+17):4=36:4=9

Răspunsuri

2014-02-07T20:48:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
19+17=36 m ambele bucati
36:4=9 bucati se pot face din totalul de panza
Da, aduni 19+17 sa vezi cati metrii de panza ai in total si iti da 36, apoi imparti la 4 cati metrii are fiecare panza si iti da ca poti sa faci 9 fete de masa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T20:51:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
19m+17m=36m
36:4=9buc
1 5 1