Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T18:03:19+03:00
Pronumele de intarire se foloseste rar in limba actuala. De cele mai multe ori, ele insotesc un pronume sau un substantiv devenind adjective de intarire, de aceea functia sintactica este de atribut adjectival.
Adverbul poate indeplini urmatoarele functii sintactice:
Adverbul poate indeplini urmatoarele functii sintactice:
Multumesc,dar pronumele de intarire nu ar trebui sa devina adjectiv pronominal de intarire ca sa poata indeplinii functia de atribut adjectival?
Multumesc,dar pronumele de intarire nu ar trebui sa devina adjectiv pronominal de intarire ca sa poata indeplinii functia de atribut adjectival?
Cand sta pe langa un substantiv este atribut adjectival cand sta pe langa un pronume tot atribut adjectival este.
2014-06-21T18:32:54+03:00
Pronumele de intarire este intotdeauna adj pronominal deci are intotdeauna functia de atribut adjectiva