Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T21:21:56+02:00
La prima vedere, pictura lui Nicolae Grigorescu pare a infatisa un colt de natura viu, inverzit .Privind mai atent putem observa contrastul de culori dintre verde si galben,ceea ce ne sugereaza prezenta subtila a toamnei, aflata inca la inceputurile ei,De asemenea, prezenta copacilor inalti dar rari pe alocuri ne indica faptul ca pictorul si-a ales un cadru margnial al unei paduri, probabil la o margine de sat.Figura neclara a unei persoane  aflata in departare ne indica faptul ca luminisul nu este unul solitar, aflat in inima padurii ci unul aflat mai in exterior, probabil langa un sat.Prin urmare, el reprezinta o punte de trecere pentru satenii din jur care probabil merg sa munceasca pamantul.
66 4 66
daaa Ms mult mi-ai fost de ajutor
ai putea sa imi multumesti daca esti draguta:)
ma refer la butonul respectiv:))
Comentariul a fost şters
Multumesc mult si bafta in continuare:*
2014-02-07T22:09:38+02:00
Daca ai de facut o descriere  ai de urmarit urmatorii pasi :
-Spuneti , pentru inceput, impresiile personale asupra tabloului.( Parerea mea despre tabloul de Niclolae Grigorescu este...)
-dupa care incepi sa descrii tabloul cu ajutorul imaginilor artistice,  figutilor de stil , grupul nominal( substantiv + adjectiv)
NU UITA SA VOLOSESTI VEBE LA PREZENT SI LA MODUL INDICATIV, TIMPUL IMPERFECT!
11 2 11