Răspunsuri

2014-06-21T17:49:54+03:00
N={18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29}
Multumesc
n-ai pentru ce ;)
Scrie numerele urmatoare ca suma formata din zeci si unitati: 42; 28; 35 ; 70; 17; 89; 91 ;19
Mama primeste de la serviciu un avans de 340lei, adica mai putin cu110lei decat tata. Cati bani iau amandoi la avans?
cine ma ajuta si pe mine cu problema?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T18:15:24+03:00
Numerele sunt strict mai mici decat 30 si mai mari decat 17
deci n = { 18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29 }
Mama primeste de la serviciu un avans de 340lei, adica mai putin cu 110lei decat tata. Cati bani iau amandoi la avans?
ma ajutati si pe mine va rog!