La o pisa de teatru s-au vandut bilete la pretul de 6 lei si respectiv 10 lei . S-au vandut 240 de bilete si s-au incasat 2000 de lei . Determinati numarul biletelor de 6 lei vandute
ajutati-maaa vaa roggg

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T17:47:55+03:00
X-nr biletelor de 6 lei
y-nr biletelor de 10 lei

x+y=240
6x+10y=2000   inmultim prima ecuatie cu -10

-10x-10y=-2400
6x+10y=2000    adunam cele 2 ecuatii
-4x/ = -400

4x=400
x=100

y=240-100
y=140
2 5 2
2014-06-21T17:48:01+03:00
Se face cu ajutorul sistemului
6a+10b=2000
a+b=240
-10a-10b=2400
  6a+10b=2000
4a=400
a=100
b=140
1 5 1