Răspunsuri

2014-06-21T17:37:12+03:00
Pai are narator actiune ,personaje. Te legi de asta.
"Chema".Tu dai examen anul acesta?:|
Da draga mea Alina, stai calma. Faptul ca m-am grabit si am omis o litera nu iti ofera tie dreptul de a ma lua in ras. Ca sincer, nu te ajuta cu nimic sa te dai inteligenta in fata strainilor. Daca tu ai fi gresit o litera te uitai ciudat. Gen: Vaiiii, acel om m-a comentat. Pe bune, mai bine abtine-te. Nu reprezinta nimic din cunostintele mele. (iar tu chiar nu ma cunosti) :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T17:41:06+03:00
Incepi cu date despre opera. cand a fost publicata, de astea. apoi zici ca opera are ca mod principal de expunere naratiunea. dupa care incepi sa aduci argumente precum: In primul rand opera este naratiune deoarece relatarea se face la persoana... (care o ai tu acolo) si apoi continui cu argumente. dai exemple si din text, dupa care zici tipul de narator (subiectiv/obiectiv) si la sfarsit pui o concluzie de genu "Datorita faptului ca naratorul este (subiectiv/obiectiv) ........., opera este o naratiune.
Multumesc mult, chiar avem nevoie
Cu placere ! :*