Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T17:16:50+03:00
Semnele de punctuatie: punct, virgula, punct si virgula, doua puncte, semnul intrebarii, semnul exclamarii, semnele citarii, linia de dialog, parantezele, punctele de suspensie, cratima

Semnele de ortografie: cratima ( linuita de unire ), apostroful si punctul ( la prescurtari )
1 5 1
2014-06-21T17:18:52+03:00
Semnele de punctuatie sunt: ! ? . : , ; " "
iar cele de ortografie: - [linia de dialog] - [linia de pauza]  () [parantezele rotunde] , [] paranteele drepte, ... [puncte de suspensie] - [cratima]

Comentariul a fost şters
Semnele de punctuatie:(,) virgula,(.) punctul.semnul intrebarii si cel al exclamarii:
Iar cele de ortografie sunt:Virgula [,] Linia de pauză ;Cratima;Bara oblică;Apostroful ['] :3